Esnafda para ne gezer adam zaten siftah atmamış birde müşteri gemiş 50 YTL vermiş,
insan bozuk verir dimi ? neyse hemen yandaki kasapdan 50 YTL yi bozdurur,
Müşteriye 15 YTL para üstü verir, cepde kalır 35 YTL
Kasap geri geliyor sinirli sinir, elinde kocaman satır var nahh şeyim kadar " Ulaan rıza bana kakalıyorsun sahte 50 YTL dimi"
der, Bizim saf esnaf bölee bakar aval aval neyse der kavga çıkmasın sen o satırı koy cebine ben sana paranı veriyim der.
Cebine bakar 35 YTL var, hemen kasaya gider ne kadar bozuk varsa toplar 15 YTL denkleştirir 50 YTL Kasaba verir.
Yani :
35 Cepdeki
15 Kasadan
15 Para üstü
-----------------
65 YTL Cepden çıkan para
35 YTL Ayakkabı maliyeti
------------------
100 YTL Toplam zararı olur