Not: Ayakkabının karını hesaplamıyoruz, değerini 35 YTL olarak alıyoruz.



Bunu dediğine göre Ayakkabıcının zararı yoktur.Komsu bişeye yaramıyo.Cebinde bitane sahte 50 oluyo bunu baskasına vermektele birlikte zararıda yok.


Psikolojik olarak ayakkabıcı helal olsun lan beni bile kandırdı adam diyo
veya hala düşünüyo nasıl bu sahte 50 elimden cıkartacam