iqtechnics adlı üyeden alıntı:
tamam o zaman ben 50 ytl vereyim ayakkabıcıya zararını karşıladı 0 a 0 elde var 0

ee kar nerde sahte parayı ben cozdum ortada sahte para yok ise ayakkabıcının kar etmesi gerekir. ama 0 lıyo bunu nasıl acıklıycaksın
kardeş ilk başta sen ayakkabının maliyetini karını karıştırmayın demedin mi?
senin karşılamana gerek yok ben yazdım zaten iyi okursan birisine kakalarsa zararı 0 diyerek.
karı yok ayakkabının maliyeti ve karı gözardı edilirse diyerek söyledim
50 den başka bir cevap yok anladığım kadarıyla
saygılar