iqtechnics adlı üyeden alıntı:
lütfen bu kadar agır elestiri yapmayalım.
bir odtü mezunu bir müşterim yıllardır sirketi var 80 ytl zarar olarak buldu sonucu.
15 ytl- 65 ytl ve iflas ettiğini düşünenlerde var
yav yok azarlama sadece üzüldüm dedim ve samimi düşüncem bu..
(bir matematik öğretmeni olarak üzüldüğümü varsayarsanız hak verirsiniz
saygılar