Konu
Rep Sisteminden Bir Sorun
17-08-2007, 17:59:13
#3
ReaL
https://www.r10.net/vbulletin/73301-h...mi-hatasi.html
burda konuşmuştuk konuyu.
Arkadaşın dediği gibi Türkçe karakter kullanmadan verilmesi gerekiyor. Aksi halde sorun çıkarıyor.
Bunun dışında bir çözüm bulamadım ben