https://www.r10.net/vbulletin/73301-h...mi-hatasi.html burda konuşmuştuk konuyu.

Arkadaşın dediği gibi Türkçe karakter kullanmadan verilmesi gerekiyor. Aksi halde sorun çıkarıyor.

Bunun dışında bir çözüm bulamadım ben