MrManson kardesim sana her zaman destek veriyoruz O topici bende okumadım.
Radmin zaten forumla ilgilenmiyor gibi birsey Fakat Senin gibi bir degerli arkadasimizi kovması yanlis. Eger sorun küfür ise burda ben dahil onlarca kisi kovulması lazım. Zaten biz bizeyiz herkes birbirini tanıyor
Radmin Lütfen "MrManson" gibi degerli bir arkadaşımızı bu foruma kazandır ve mantıklı bir aciklama yaz. Sonra kafana göre kendi sitelerinle ilgilenebilirsin