host işi bence bu kadar aşağıya düşmemeli.
host sitesi dediği yer template zaten.
adam daha templatenin bazı yerlerini bile türkçeleştirmemiş.Birde ne diyor.
bence böyle insanlar bu ortamda bulunmamalı.
forumunuda webmaster forumu yapmış. r10'daki kategorileri aynen kopyalamış.
mutlaka siteye olumsuz bir yorum yazan bir parazitin çıkacağını biliyordum .Oraya ne yazmamı bekliyordum site hazır templatedir diye mi yazmamı bekliyordun hiç bir sitede gördün mü böyle bişey ? Dünyada sitelerin yarısından çoğu hazır templatedir ve hemen hemen hepsinde xxx sitesi yapmıştır yazar . Neyse fazla parazit yapmayın.