Arkadaşlar Sinirlendim Bilgisayara Bu sabah ve Format Attım Atarken dosyalarımı D ye atıcaktım ama o kadar kötü olmuşki bilgisayar iki adım gidecek hali kalmamış

Sinirlendim format attım herseyi sildim ve silmemem gerken kodladığım scriptler allahtan ftp ye atmıştım yoksa şimdi sönmüştüm ben siz siz olun bi anlık sinire aldanmayın ve sabırlı olun:S