Arkadaşlar Şimdi Ben Cs 1.6 Server Kurdum Herşey [ ok ] Yanlız Bi Sorun Var

Modem'e Reset atıldığında İp Adresim Değişecek Bu İp Adresimi No-ip İle Yada Başka Bi Şekilde Nasıl Statik'e Dönüştürürüm ? No İp Kullanmayı Bilmiyorum. Ve Bazı Nedenlerden İp Adresimide Statik'e Dönüşteremiyorum Bilen Bi Arkadaş Yardımcı Olursa Sevinirim...