Bildigim kadarıyla telefirikte vardı karsısında yanlıs mı hatırlıyorum havası temizdi oraların gayet modern ve guzel bir okuldu dısardan bakmıstım gecerken hayırlısı olur işallah bir ekonomist daha geliyor