wasGer adlı üyeden alıntı:
yaw sen ne may don oz oluyorsun? yoksam canın bişey mi çekti
bizde enerji çok gerekirse icabına bakarız
adama iyilikte yaramıyor yav

, ben seni düşünüyorum , erhana ulu orta ifşa etme diyorum , özel meseleler diyorum sende bana kızıyorsun
ayrıca kusura bakma meraktan soruyom erhan sende enerji bırakıyormu yok kendisi amatör futbolcudurda
yav kardeşim bu devirde kimseye iyilik yapmayacaksın..