bu gece dediğin saatlerde ben de yönlendirdim. Ben giremiyorum ama girenler var. Az bekleyecez herhalde tam oturması için. Hem ben 3 tane yönlendirdim. Hiç biri benim olduğum yerden çalışmıyo. Online lara baktığımda girenlerin olduğu görülüyor