tuncay41 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Uzun zamandır blogspot kullana biri olarak yakında geri gelir indexiniz
umarım ama 3 haftadır indexlemeyince acaba benmi bir hata yaptım diye diye düsünür oldum..

Alıntı
arkadaşların dediği doğrudur, düzelir; ama düzeldikten sonra da tekrar gidebilir..
neden boyle oluyor ki indexle sil indexle sil acayip bir durum