Permission ayak üstü omuyor özel mesaj attım msn den görüşelim....
Gerçekten tek bir serverde drsa dosyalar iyi olur ama şifreli bir sistem olsa dahada iyi olur sadece forum üyelerine özel nedersiniz ?