Konu
Aynı makinede site taşıma
14-08-2007, 15:30:40
#3
saho
Üyeliği durduruldu
sql i taşımana gerek yok aynı server de ise aynı sql e bağlanabilirsin dosyaları tar yapıp çekip oraya tekrar açarsın tar ı üstte denildiği gibi