radyo yazısnda web 2.0 a özenmişsin ...
ama yansıma tam olmamış ...
yansımayı rasterise layer yaptıktan sonra layer/transform/perspektif ekle
daha güzel bir yansıma elde edersin.
birde tek renk olması birazcık kötü
o kdrr

sanada başarılar dilerim