Konu
x3 temasını(cpanel11) türkçeleştirdik ama???
12-08-2007, 21:10:48
#14
Sinan
olmuyor olmuyor.
Dosya dizinde var whmdede gözüküyor.Ama x3 de seçtiğinde geri dönünce yine aynı "english"
Cpanel supporta yazdım cvp bekliyorum