Merhaba,
Pardon ama arkadaş daha yeni başladığını, resellerdan birkaç kişiye host vereceğini söylüyor. Bunları tamamen iyi niyetle yapıyor-söylüyor. Bravo - başarılarının devamını dilerim gibi şeyler diyeceğinize eleştiriyorsunuz. Anlamış değilim. Bunları demesenizde birkaç tavsiye verebilirdiniz. İnsaların daha işin başından umudunu kırmak iyi birşey değildir.
Tebrik ederim. Allah daha da gelişmeni nasip etsin. Başarılar...
Saygılarımla.
iyi günler...