Konu
x3 temasını(cpanel11) türkçeleştirdik ama???
12-08-2007, 02:04:54
#13
Ni-Osman
Kurumsal PLUS
O vakit WinSCP ile tekrar upload et ancak ownerlere dikkat etmelisin ve chmod lara.. diğerleri ile aynı olmalı.