Konu
x3 temasını(cpanel11) türkçeleştirdik ama???
12-08-2007, 01:48:57
#12
Sinan
Bu zaten x2 için çalışan türkçe dosyası.
Benim x3 için yüklediğim dosyanın adı "turkce" burda görünmüyor yani