Negative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
<konudışı> 17 Eylülde açılıyor okullar, 10 Eylülde ders başı yapacak olanlar sadece ilköğretim 1. sınıflar (: </konudışı>
ufuk dogru söyledi okuma yazma bilen herkes bu işe girebilir hale geldi