Merhabalar;
Bu konunun yeri burasımı değilmi bilmiyorum ama en uygun buraya yazmayı düşündüm.!
Meslektaşlarım Lütfen Dikkatlice Okuyunuz.
Son Zamanlarda Gözlediğim Kadarıyla Hosting Sektöründe Ciddi Ciddi Fiyat Sıkıntısı Gözüme Carptı.
Biz Hosting Firmaları Olarak Bu Duruma Artık Bir Dur Dememiz Gerekli.
Yoksa Bu İşten Ekmek Kazanabilceğimizi Zannetmiyorum.
Sigara Parası icin 100Mb Alanı + 250 Mb Alanı + 500 Mb Gibi Yüksek Alanları Senelik 5 YTL 10 YTL gibi gülünc fiyatlara verenler var.
Bunu Yapmalarındaki Amacı Öncelikle Ben Çok Merak Ediyorum.Bu işten Ekmek Yemek mi İstiyorlar Yoksa Zevk Olsun Diyemi Böyle Birşey Yapıyorlar.
Bu Konuda Sadece Rahatsız Olan Benmiyim Bilmiyorum Ama Böyle Giderse Hosting İşinden Artık Ekmek Yiyemicez.
Sizlerden Ricam Benimle Aynı Fikirde Olup Olmadınızı Yazmanız Ve Bu Konuda Neler Yapabiliriz,Nasıl Bir Cözüm Bulup Uygulayabiliriz.Bunu Birlikte Bulmak Ve Birlikte Uygulamaktır.
Saygılarımla;