Konu
Olmadı Kahraman!
14-04-2006, 17:11:33
#21
deli dana
nightmare küfür amaçlı sölemedim onu..
ama helal olsun hitin **** muşun o kadar hit keşke bende olsaydı..
şu spam işini çözemedim bi türlü harbiden msn ni alayım da bana biraz annat kardeş..