Konu
BURSA İL J. K.LIĞI BURSA Askere gidiyorum. :)
09-08-2007, 21:16:27
#1
RoMeO
Üyeliği durduruldu
Arkadaşlar askerliğim bursaya çıkmış. Kısa dönem olarak yapacagıma cok sevindim. Hakkınızı helal edin. Ayın 12 sinde gideceğim 5,5 ay sonra görüşmek üzere...