Merhaba. bir download sitem var. r10 dan edindiğim bilgiye göre mesela www.domain.com/cat.php?id=3 yerine www.domain.com/oyunlar/counterstrike/ şeklinde yapmak çok daha iyi oluyormuş.Ben bunu şu şekilde yapabilir miyim? mesela gerçek olarak oyunlar diye klasör açsam ayrıca bir de bu klasörün içine counterstrike diye bir klasör açsam burdaki index.php ye de www.domain.com/cat.php=id=3 ü entegre etsem seo yapmış olur muyum?

Bir de index.php yi nasıl entegre edebiliriz. iframe mi açayım yoksa php include 'yi mi kullanayım.

Umarım anlatabilmişimdir. sevgiler..