Konu
oyun scripti aranıyor / alınacaktır
09-08-2007, 17:32:26
#10
SrcnCkr
dombalak, şuanda r10 üzerinden konuşupta anlaşamadığım tek kişi kacar82 ve bu yüzden sanmıyorum. PM gönderildi.