250 bını , onlar kaybettıkten sonra unutmayacam dedım anasını. sımdı sıra bende. butun turkıyeye bu mahkeme dosyasını yayayım da gorsunler ıtıbar nasılkaybedılıyormus. dava bıttı artık ve bu dosyayı kıtap bıle basma hakkım var . gercı 50 sayfa cıkmaz. ama onemlı olan duyuru. artık neyle sustururlar benı bılmem ama susmayacagım kesındır
ben ayrı bır domaın acmadım. subdomaın actıydım.
www.sefasite.com da acacagım sıteler eklenıyor.. bır ara gorursunuz sıteyı