yurtici kargo fırması. bir masa tasınacaktı, masayı eve gelıp gorduler. orda fıyat vereceklerdı telefonda oyle konusmustuk. yok bız ölcecegız dedıler subeye goturduler. metre vardı verdım yok subede olcecegız dedıler. dertlerı kargoyu kapmak subede gecırmek. neyse subede oha bır fıyat verdıler. 140 mılyondu galıba. konyadan ankaraya hemde. 2005 dı galıba. o tarıhte konya ankara 15 mılyon. 9 kişi tasınır dı o fıyata. ve cok aptallık ettıler. masa ıse 20 kg cızım masası , bos bır ayak bırde ustte 70 x 100 cm sunta var. neyse masayı eve ıade ıstedık. eve ıadeye para ıstedıler. bende yerım lan sızı dedım. getırmedıler o aksam ben ertesı gun guzel bır sıte döşedim. masayı eve koşa koşa getırıyorlar baktım. sonra ise sahıplerıne fax cektım buyrun sıtenız elestırılerınız hayırlı olsun dedım. baktım dava geldı. utancı dır bu 250 bın ytl lık dava yurtıcının. yakında belgelerı yayınlayacagım. hemde aynı sıtede vs .