Arkadaslar merhaba, su an kullandigim sunucuyu degistirmek istiyorum. Sunucumda yaklasik 120GB dosya ve site var, kapasitem 160GBx2.. Ayni sirkette daha yüksek bir sunucu alacagim ancak bu dosyalari ne sekil aktarabilirim, tafsiye ve önerileriniz var mi?

ayrica, iki adet 160 GB boyutunda HDD oldugum söyleniyor, sanirim birisi backup icin. 120GBlik veriyi backup yapmaya calisiyorum sunucu cöküyor... yedekleme almiyor nedense.. peki diger 160 GBlik alanida kullanabilir miyim.. yoksa sadece backup icin mi gecerli?

Tesekkürler..