Simsek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bence domaini başka sebeplerden almak istiyorlar...

Domain adı bile şahsı zedeleyici şekilde

adili***.net
Güzeldi


Ozaman ünlüler başlarsa bana dava açmaya domain başından dava desek 80-90'ı bulur