fermuarlı cebim var bir şey olmaz." demeyin. kapkaççılar beceremezse gaspçılar alacaktır o cep telefonunu. telefonu vermeden önce sim kartını geri isteyin. cüzdanınızı da vermeyin hemen. "bari kartları ver. işine yaramaz onlar." deyin. onları da geri alın. "yol paramı bırak." derseniz beş ytl de cebinizde kalır. teşekkür edip yola devam edin. zamanınız varsa polise uğrayın. size çay ikram ederler. çay içmiş olursunuz.

En azından çayı beleşe getirmiş olursunuz büyükşehirde