hic dert etme taviz verme. size ne de. adil isik olmam gerekmıyor moda sıtesi hazırlamam ıcın de bence. patentli benım sıtem de onlara. bı numara yapamaslar mahkemeye versınle r ısterlerse. baktım sıtene adılısık koleksıyonu dıye bır sey gecmıyor. hep genel bılgıler koymussun. korkma cesaretlı ol. alırsanız satayım de. yok sa baskası alır ugrasırsınız de. az cesur ol. ben bır cok davadan anayasanın elestırı maddesı sebebıyle (fıkır ozgurlugu) kurtuldum. elestırı sınırları ıcerısınde kalsan bıle anayasal hakkın. kaldı kı adıl ısık a elestırı bıle yapmamıssın. cok sıkıstırırlarsa adıl ısık urunlerı sıkayet sıtesı acacam de. ve bu cok normal anayasal hakkın olarak. herkes dusuncesını paylassın dıye ortam yaratmak suc degıl.
hadı kolay gele
burada hem firma hemde adamın isminden dolayı zora düşersin
Alttan al üç beş koparırsan yanına kalır yoksa elinden bile rahatlıkla alırlar