mahkeme henuz baslamamıs . hakım ıhtıyatı tedbır kararı vermıs. sıtenın ıcerıgını tek tek okumadım ama şu var,
adil ısık ın ıyı sohretını sedeleyecek bırsey yapmamıssın
aksıne onun beles reklamını yapmıssın

kaldı kı cok bılınen bır sırket olması senın avantajın. cok bılınenler elestırıye acık olmalı

mesela ben sımdı teknosa uzerıne bır anti site hazırlıyorum
ismi tambellı olmadı daha

teknosalla
teknokazık
kazıksa
vs gıbı olacak

ve bu beyanımı bıle alıp teknosa mahkemeye verebılır
ben kasten bır sıte yapmayacagım
bır fırma var ve cok magdurları var. elestırı ozgurlugu var anayasa da

neyse bu arada
yurtici kargo bana 250 mılyarlık tazmınat actı
ve eee kazanamadı
gerekcelı son karar gecen ay yayınlandı

sımdı ıse işler resmıyete dönüştü,
işin ilginci artık mahkeme dosyamı ve yurtici nın bir kargo gondermeme meselesıne sıteem yazdıklarıma (ki eleştiri idi bunlar, ) tahammulsuzlugu artık yasal olarak o ılk hazırladıgım sayfa hem yayınlanacak
hemde bu mahkeme dosyasında yurtıcının bu utanc belgesı mahkeme acma dılekcesı yayınlanacak. hat yaptılar dava acmakla . o kadar dedım pişman olursunuz.


sonucta hıc korkma cık hakıme derdını anlat. kast yok sa yok varsa var ama su sebeple de. ben kast var dedım yurtıcıne ve sebebını soyledım hakım daha ılk durusmada dava yı redettı.
sımdı yurtıcı ıle mahkemem com gıbı bırsey dusunuyorum ne domaın alayım sız yazın barı

tskler