SEaL, insanları tanımadan bu şekilde yargılama. Sanırım dediğime göre %100 eminim demek değil. Sadece bir fikir.

Benim o sitelerim içeriğinden dolayı banalnıyorsa, R10'da kimsenin sitesinin kalmaması lazım. Aynı şekilde link veren başka bir arkadaşımın da siteleri banlandı.

Aynı ip de 20 siteyi birbirine linkledim. 20 si birden banlandı. Aynı sunucuda o sitelerden link almadığım siteler sağlam. Dmoz'da 2 kategoride ekli 1 siteden spam sitelere link verdim. O da banlandı. Sizin yaptığınız hile hurda şeyleri yapmıyorum ben. Siteler temiz.