Ni-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
mesela sunucunuz çok güçsüz ram falan hep %80 8)
nano ram-rahatlatici
yazın içine
yazın kaydedin çıkın ... bunu sonra yine usr bin dizinine taşıyın ve
crontab -e
yazın en alta
*/1 * * * * ram-rahatlatici
yazın kaydedin çıkın arada bi herşeyi restart edeceksiniz...
NOT: Kodları yaratınca canlandırmak için chmod +x ram-rahatlatici şeklinde chmod vermeniz gerekiyorr...

üstat bu neye gore restart yapıor %80 e gelıncemı ram yuklenmesı?
her saat başı yada yarım saatte bir nasıl reboot attırırız peki