kardeşler ben networmz ilk defa bır forumdan banladım nıye kurallara uymadım hakana kufur ettım dıye goruyotrsunuz 2 dk gırmedım msj yazmadım benı yerden yer vurmuş benım borcum yok kendide iyi bilıyor ve soyleyemıyor.ondan domainden bana suç atıyor serkan yapmiştır kfopkor ben domain acım anteplı bır arkım lonely kardeş ama hakan ne yaptım server taşıyorz dedi serveri taşıdı ve db benım taşımmam istedi hostcu olan sensin sen taşı olmaz ondan siteler sorun yaşadi ve ben şukr suan kendindein 1000 kat daha iyi bir host fırımıası oldugum garantı verrıım bariş abim saolsun destek oldu bize şuan ogle bir sorun ne yaşanacak ne olacak yanı bogle com.tr alıp mılletı kandırmakl olmaz nu hakan !! senle mersine gelım hesaplaşacaz benım kım oldugumu gorecen.. googleye girin bakın bı adamer.com.tr yazın ılk sırada kendı sıtesı sonra hepppp forumlardan şikayet yanı daı bu konuda ben haksızım desem o konular hep mılletı kandırıyor ve ogle guzel bir dil varkı bızı haksız yapıyor goruyorusnuz hıç sucum yok haksız oluyorm lonely kardeşim msn ekle istersen domain knşuruz zaten alan ark anteplı bırı
networmz@networmz.com yanı gorun anlayın bu adameri ve hakanı.