Konu
Hangi verimerkezinde sunucunuz var ?
05-08-2007, 02:24:22
#22
Kalihora
Misafir
bende diyorum neden hiç sorun yaşamıyorum
meğersem bu gezegende sadece ben yaşıyormuşum