Konu
Kendi kodunu kendin yap :)
04-08-2007, 22:24:25
#37
Ni-Osman
Kurumsal PLUS
no9 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Çok teşekkürler işime çok yarayacak
basit ve güzel bi anlatım
İçinizden
"Ah keşke söyle bir yazılım olsaydı"
derseniz yazın buraya çok ciddiyim kolay şeylerse istekleriniz en fazla 5 dk süremi alır yazmak.