Burası donanımhaber değil bylilattah.Bu msjda sanki bir tehtit edici anlam çıkarıyorum.Amacın oysa r10da tehtit edici msj yazamazsın.Git donanımhaberde yaz.Adam senin bürona gelse ne olacak olaya burdan bakalım diyorsunuz.Sırf çay içmek içinmi çağırıyorsun.
Tehdit neresinde bunun? üye kendisi yazmış ofisinize gelip ziyaret etmek isterim gibibende davet ettim sanırım dikkatli bakmadınız konuya ne burası ne başka hç bir yerde tehdit asla savurmam..
Bilginize,