tabiki dedikleriniz dogru fakat söylede bir durum var butun reklam verenler bir andamı CPM oranlarını düşürdüler yani. bi andamı siternin kalitesi düştü. çünkü kazancdaki azalma öle 3-5 dolar falan deil. anlayamadıgım bu oluyor. hadi 10 dolara kadar oynasa tamam dicem ama bu cok cok daha fazlası. bi anda bu akdar düşüş olmaz.
ya banlanma zamanımız yaklastı yada google bişiler yapıyor. en cokda su tavsiyeler v2.0dan şüpheleniyorum.
Şüpheleniyorsan kullanma : )
Reklam yerleri , renklerinde oynama yap biraz .