vbulletin seçenekleri> Mesaj Gönderme Görünüm Seçenekleri > Enable Clickable Message Formatting Controls > buradaki seçeneklerin üçünüde 'Standart & WYSIWYG Kontrollerini Aktif et ' şeklinde ayarladınızmı