Arkadaşlar, Sandboxta olduğunu düşündüğüm bir site dün gece durup dururken sandbox'tan çıktı. Ama sabaha karşı tekrar sandbox'a girip eski haline geldi. Site ismi aralamalarında filan çıkıyor yine sadece. Bunun sebebi nedir acaba? yakın zamanda düzelir mi?