Arkadaşlar genel bir düşüş varmı bilmiyorum ama bende durumlar daha farklı. 1 haftadır gayet güzel.

Yani bu değerler göreceli. Bazen iyi prim alırsınız bazen düşük. Tamamen piyasadaki reklamların ve sitenin kalitesi ile alakalı bir durum. Bence geçicidir. Dert etmeyin.

Kolay gelsin. İyi kazançlar.