Merhaba sayın serkagan okuyucu

Borcunuzdan dolayı hesabınız kapatıldı herhangi bir rezillik bulunmamaktadır. Ödemelerinizi geciktirip süre isteyip ödememek dürüstlük ödenemeyen hesap kapatılıncamı kabahat oluyor..


GENEL BİR KONUDA SORU SORUYORUM MÜMKÜNSE TARAFSIZ FİKİR BEYAN EDEBİLİRMİSİNİZ?

Misal bir müşterinin sizde hem reselleri var hem domainleri.. Bu kişi için demiyorum genel soruyorum.. Reseller ödemesini yapmaz günü geçer sonra hala ödemez ve sonra reselleri ödemiyorsam reselleri kapat domainlere karışma der.. bende diyorum ki kişiye yaptırım uygulamazsam nasıl ödemediği kaçtığı reseller ödemelerini alabilirim. borcu var iken müşteri için ne domain yönlendiririm ne başka bir işlem. Sizce yanlış bir uygulamamı.. sonuçta işleyişim bu değiştirmem ama dürüstce fikirlerinizi alabilirmiyim??

Saygılarımla,