Bende asp dilinde bir aile agacı scripti var ancak hıc denemedım, denemek lazım. Yabancı bır siteden indirip arşivime eklemiştim geçen sene.
İstersen vereyim onu sana bedavaya, tasarım dersen de ben yaparım tasarımını makul bir fiyata.

Msn: cut_lee_amm@hotmail.com

Not: Script'i denemedım, garantı vermıyorum, belki sorunlu cıkabilir..