ManuaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dshop başarıdır mutlaka ama öyle ahım şahım bir başarı veya referans olarak gösterilebilcek birşey midir yoksa coğu webmasterın yapabileceği birşeymidir diye düşünmüş herhalde arkadaşlar
yeni olduğum için referansım yok.bu yarışmalara katılacağım dir daha ki sefere.belki o zaman görüşürüz