Hesabı ben silemiyorum malesef . Hesap bir arkadaşın makinesinde .
ftp 'den atmıştım dosyaları zaten. Bir daha denerim yanlız hesap silme ve oluşturma ile umarım hallederiz.
buarada windows makine. başka önerisi olan yoksa arkadaşa mail atacagım

Cevap yazan arkadaşlara teşekkürler. Plesk panelin içinde kayboldum desem yeridir.