Haymac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
C Sharp ile pek alakam yok o bakımdan işime yaramaz ama,
paylaşımınızı takdir ediyorum, tebrikler.
Teşekkürler

Ekstra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tebrik ederim güzel bir paylaşım, C#la 1.5 sene önce ilgilenmiştim unuttum sayılır
Teşekkürler,bu belki yeniden canlandırır içinde ki ruhu