Konu
C# STI Rehber 1.0 açık kaynak kodu dağıtımı(setup + sql)
30-07-2007, 16:37:06
#2
odin
Merhaba,
Paylaşım için teşekkürler. Yalnız dikkatimi bişi cekti olumlu konulara yorum hiç yok neden acaba? nerede geyik var ona çok cevap cok rep teşvik var. Bu tür çalışmalara destek yok. insanların paylaşım heyacanı gidiyor.
+18000000 rep.