Konu
Dolar 1,70'e çıkabilir !
30-07-2007, 12:46:22
#17
Raikkonen
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
Haklısın, Tamamen bakış açısı ile ilgili...
Ama doların yükselmesi abartıldığı kadar korkulacak birşey değil bence.